2014. július 12., szombat

Liebster Award vándordíj! Köszönöm

Nagyon meglepődtem, amikor pár nappal ezelőtt egy levél fogadott a postaládámban. Liebster Award díjat kaptam! Nos, erről eddig még nem hallottam, bár még nem is olyan régóta blogolok. Egy kedves ismerősöm, és blogger társam Oláh Bernadett úgy gondolta, hogy a blogom és én megérdemlem ezt a díjat, melyet ezúton is megköszönök.

A Liebster Award egy vándordíj, melyet bloggerek ajándékoznak elismerésként blogger társaiknak, azzal a feltétellel, hogy a feltett kérdéseire válaszolni kell. Valamint, mivel ez egy vándordíj, így ezt tovább is kell adni. Szívből ajánlom, hogy látogassatok el az ő oldalaikra is.



Nos, jöjjenek Bernadett által feltett kédésekre a válasz.

1. Mit gondolsz a Liebster Award díjról?
Szerintem ez egy szuper dolog, így láthatod, hogy nem feleslegesen csinálod, amit csinálsz. Ha már a blogger társaid is figyelik az oldaladat...akkor rossz nem lehet:)

2. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
2013. októberében. Mivel természetgyógyász is vagyok, így számomra nagyon fontos, az információ átadása az embereknek. Másrészt szeretek főzni, és legalább a receptjeimet én is megtalálom:)

3. Sejtem, szeretsz blogot írni, de előfordult már, hogy nem volt ihlet, nem volt motiváció, hogy elfáradtál?
Hát igen, volt olyan, hogy a sok virtuális- és ház körüli munka nagyon kifárasztott. De pár nap pihenő után újra lendületbe jöttem. A párom mindig is mondja, hogy olyan vagyok, mint a duracell nyuszi, pörgök ezerrel.

4. Miért szeretsz blogot írni?
Hááát, örülök, ha egészséges recepteket tudok adni a hölgyeknek (és férfiaknak is). Ugyanis ezek nemcsak egészséges, de könnyen elkészíthetőek is. Másrészt a természet patikája óriási, és a mi (természetgyógyászok) feladatunk, hogy ezt az emberekkel megismertessük. A mottóm: döntessz vagy döntenek helyetted! Ha ezt felismerik az emberek, akkor az már fél siker!

5. Milyen blogod van, hogyan írnád le vállalkozásodat pár mondatban azoknak, akik még nem ismernek?
Egészséges életmóddal kapcsolatos blog. Másrészt az Éltető Ételek logó alatt teljes értékű ételeket készítek. Mint például aszalványok, befőttek, lekvárok. Valamint ételkészítő tanfolyamokat is szervezek és személyes tanácsadást is végzek.

6. Van olyan blog, amelyre naponta ránézel, amely nagyon inspiráló számodra?
Elsősorban a nyers vegán blogok érdekelnek, a facebookon be vannak jelölve, így napi szinten látom az újdonságaikat.

És most jöjjenek azok a blogok/bloggerek, akiknek továbbadom a díjat:
http://www.nyersetelekerikatol.blogspot.hu/
http://www.fittnok.hu/
http://magdireceptek.blogspot.hu/
http://nyerskonyha.blogspot.hu/
http://www.vegagyerek.hu/


Nekik intézett kérdéseim:
1. Miért ezt a neve a blogodnak?
2. Mit szeretsz a blogírásban a legjobban?
3. Mi a szakmád "civil" foglalkozásod?
4. Mi a kedvenc ételed?