2015. július 21., kedd

5 perces pohárkrém sütés-főzés nélkül

Persze csak akkor, ha minden alapanyag van a konyhádban. Múlt héten vettem két szép, de kemény avokádót azzal a céllal, hogy majd lesz belőle valami. Mostanra jó puha lett, és a felszeletelt banán is a fagyasztóban csücsült. Egyébként is tartok belőle rendszeresen, mert ebben a nagy melegben fincsi fagyi lesz belőle. Na de ez már más recept. 

Áztatott, szárított dió is mindig van a spájzban, a kókuszreszelék is mindennapos eledelünk. Hajdinát úgy két hete csíráztattam, melyet utána kiszárítottam, így ezzel sem volt gondom. De ha ez utóbbi nincs, enélkül is fincsi lesz ez a pohárkrém.


Hozzávalók: (4 adag)
Morzsa:
  • 10 dkg dió
  • 3 evőkanál kókuszreszelék
  • 1-2 evőkanál kókuszvirágcukor
  • 1-2 evőkanál szárított hajdinacsíra
  • 3-4 csepp narancsolaj
Csokis krém:
  • 2 érett avokádó
  • 4 fagyasztott banán
  • 1 evőkanál cukrozatlan kakaópor
  • 2-3 evőkanál kókuszvirágcukor
  • 4-5 csepp narancsolaj
Tetejére: gyümölcs (én most őszibarackot kockáztam rá)

Elkészítése:
  1. A morzsához a diót törjük össze. Én zacskóba szoktam tenni, és jól összetöröm. Persze ne legyen dara, mindenképp nagyobbacska maradjon. A többi hozzávalóval keverjük össze.
  2. A csokis krémhez botmixerezzünk össze mindent.
  3. A barackot hámozzuk meg, és daraboljuk fel.
  4. Állítsuk össze a pohárkrémet: morzsa, csokis krém, morzsa, barack.